Sol, Flintastek & parkhäng

Ja, som synes så skiner solen massor idag.
Varmt är det oxå!

Försökt fixa Pelles pappaledighet me f-kassan idag, lättare sagt än gjort.
Vi passade på att springa in på H&M och köpa lite sommarkläder till Isak.
2 par shorts, ett par i jeans, o ett par typ badshorts eller va man kan kalla de,
röda iaf me vita "hawaiiblommor", en turkos/vit hawaiiskjorta och ett turkos/vitt/brunt linne.
Han är SÅ fin i de!!
Jag köpte en klänning på Indiska, och så köpte vi 2 hängande blom"krukor" till murgrönan.
Skitnajs!

Har försökt få undan en massa idag me, men de e lite krångligt.
Mycke som faktiskt inte KAN packas ner, som behövs till Isak osv.

14.30 sprang jag och Isak till förskolan, för o hinna träffa alla en stund.
Men de va ingen där, bara jag, Isak och fröknarna!
Snackade lite iaf medans Isak lekte runt, sen gick vi till lekparken istället.
Påväg dit träffa vi Siad och Walle, så vi hakade på dom en stund, sen gick vi allihop till lekparken.
Och väl där GICK ISAK HELT SJÄLV.
De är säkert 3-4m mellan rutschkanan (stavning?) och den nylagda gräsmattan.
Och han knallade lugnt den biten själv, satte sig på huk, o kände på gräset!
Ahhh.. ÄNTLIGEN! :-D

De va iaf soft o träffa dom, Isak busade gärnet o doppade fötterna i fontänen.
Jagar dom andra barnen i den mån han kan.
Glädjetjuter och ska visa sin fina keps hela tiden.

De blir vitlöksmarinerad flintastek & potatissallad idag.
Jag har fan vart duktig me maten nu.
Endast sallad me lite fetaost till lunch och nyttig middag.
Det ger STOR utdelning på vågen! TJOHO!

2 dar till Isak blir 1år.
3 dar till flytten.

Tiden flyger iväg - Jag hinner inte med!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med flytten!



Om du vill så får du väldigt gärna rösta på min blogg "Tjohalias blogg om inredning" och hjälpa mig komma till final!
www.theguide.nu/votetisdag.htm

2008-05-27 @ 21:36:09
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback