Busa!

Det är kul att busa!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi tack tack!

Jag vet att jag använder alldeles för mycket smink men jag har så dålig hy. Mörka ringar under ögonen och s. Jag har försökt tappa ner på det lite och nu använder jag ju massa massa bara för att se lite brunare ut också haha. Men jag ska sola lite solarium och införskaffa en concealer som jag endast ska använda på problemområderna.

Jag trodde inte det märktes att jag översminkade mig på bilderna haha men det gör det tydligen. :O Och ja nu ser jag, ser ut som såna där fjortisar som har ton med brunkräm och maskara haha. Nej jag ska försöka tona ner i framtiden haha, jag säger alltid så men sen är jag ändå igång med den förbannade underlagskrämen.



Hoppas ni har en fin dag! Jättefina bilder föresten. Ni ser så glada ut. Hur gammal är han nu? Så himla söt! Och du är jättefin du med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback