123

Jag o liten va ute en sväng förut o satte upp namnlapp på dörren till nya lyan.
Eftersom ComHem skickar grejjer dit imorn, o namnen står inte där än.
Sen tog vi en sväng till lekplatsen där isak visade sina färdigheter och knallade runt.
Drog en tjej i kjolen, sprang efter en annan, gjorde en faceplant, upp igen, o äta sand.
Sen gick vi hem, käkade middag, busade, diskade (båda två) fast isak mest skvätte vatten.
O sen chillade vi på soffan, o han slocknade som vanligt.

Har lagt ut min ögonsten på blocket oxå.
Det gör ont i mig.
Men nu ska vagnen säljas! BUHU!
2 har redan ringt. En har mailat.
Imorn är den borta! :-(

Så nu ska jag tröst-röka & ta en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Soya

har ni då för vagn nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback