Värme, balkong & elstötar

Nämner inga namn, men "Någon" skulle va duktig och koppla ur & ta bort torkskåpet från toan.
Jag sa; Se till så de är avstängt & sådär INNAN de pillas på de elektriska.
Men NÅGON fick sig en rejäl jävla stöt och stod o hoppa i ett hörn me ont i armen.
Så kan de gå när man inte lyssnar! ;-)
"Någon" är inte alltid så teknisk... Hehe!

Ja, värmen håller ju i sig!
Skönt, men samtidigt jobbigt.
Man blir helt slut. Isak oxå!

Och Jari kom iaf och hämtade sina sista saker, så balkongen vart äntligen tom.
Jag fixade iordning me massa tyger, lyktor, sängsoffa och grejjer !
Nu är de mys/chillfaktor deluxe där ute!
Min nya favvoplats!

Uteplatsen ska oxå fixas... SEN!
Plattorna måste läggas om!

Nu ska jag ut på balkongen o dricka en öl med min hjärtevän!

Laters!

En liten tjuvtitt på balkongen...

Kommentarer
Postat av: Soya

Vill se mer :D

Ser ju supermysigt ut!

Postat av: Erika

Haha, jo det vore ju smartast men det är roligt att ha någonting att klaga på och så är det roligt med patetiska människor också.

2008-06-06 @ 22:35:38
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback