Jobbintervju

Intervjun gick toppen!
Kl.09 ska jag vara där imorn (fredag) igen.
Bra arbetstider, 09-17 och/eller 17-21.
5min promenadväg från Isaks dagis.
10min me bussen hemifrån.

Fick även erbjudande om att jobba åt en inredningsarkitekt.
På hans firma.
Soft att bli headhuntad sådär.

Vi får se hur det går imorn.
Löner etc. ska diskuteras.

Köpte ett par jeans idag.
Det är 11mån sen jag köpte byxor sist.
Och nu blev de dessutom ett par i 3strlk mindre än jag brukar ha.
Tjoho!

MÅSTE sova.
Upp tidigt.
Benen värker.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Terese

Grattis till jobb gumman! Hoppas att det går bra med löneförhandlingar och liknande, du förtjänar det bästa!



Och jag vill också kunna komma i ett par jeans som är 3 storlekar mindre än den jag har nu. Eller i alla fall 2 storlekar mindre, och det ska jag se till! Men det är väl bra träning att passa upp på bäbis hela tiden ;P



Hoppas det går bra imorgon hjärtat mitt! <3

Postat av: Terese

Grattis till jobb gumman! Hoppas att det går bra med löneförhandlingar och liknande, du förtjänar det bästa!



Och jag vill också kunna komma i ett par jeans som är 3 storlekar mindre än den jag har nu. Eller i alla fall 2 storlekar mindre, och det ska jag se till! Men det är väl bra träning att passa upp på bäbis hela tiden ;P



Hoppas det går bra imorgon hjärtat mitt! <3

2008-06-27 @ 01:33:12
URL: http://tessimjau.blogg.se/
Postat av: Terese

Oj, det blev visst två. FÖRLÅÅÅT! -valpögon-



Haha <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-06-27 @ 01:35:12
URL: http://tessimjau.blogg.se/
Postat av: Soya

Grattis och lycka till.

Du måste ju berätta vad det är för jobb!

2008-06-27 @ 09:31:33
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback