Rubrik

jag mår sjukt dåligt just nu.
gråter massor.
äter i stort sett ingenting.
röker för mycket.
dricker vatten & gråter ännu mer.
sitter o kollar på mina tabletter som de är mening att jag ska ta vid såna här tillfällen.
de hade vart enkelt att kasta i sig dom o försvinna ett tag, glömma.
och nej, jag har varken dödslängtan eller självmordstankar.
jag tycker bara de här är sjukt jävla jobbigt.
jag vill att allt ska vara bra.
att jag ska må bra.
att alla andra ska må bra.
så mycket att jag glömmer mej själv hela tiden.
puttar undan Anette och allt vad välmående heter.
satt o funderade på vad jag hade käkat sen jag åkte.
de va lite grillat i lördags,
en tortilla i söndags.
en näve vindruvor i måndags.
och idag tvingade jag i mig några flingor o lite yoggi o nu ikväll en pizzabit.
allt bara växer i munnen.
inget går ner.
inte ens kaffe.
jag sitter med min 1½L LOKA flaska och röker.
va ute en sväng förut.
alldeles knäsvag.
synrubbningar pga förlite näring.
reaktionsförmågan har jag nog oxå tappat nånstans.
höll på att svettas bort och fick nästan släpa mig fram.
de va då jag undrar va fan jag håller på me.
varför straffar jag mig själv?
eller gör jag det?
är de kroppens sätt att skrika varningssignaler om att jag måste ta tag i mig själv?
eller att nån annan måste ta tag i mig....
folk verkar iaf fatta att de är allvar nu.
"de är inte likt dig, du är alltid så stark, du är alltid glad, du ser alltid till att allt funkar, du är alltid positiv..."

JA, jag är stark.
Jag är glad.
Jag är positiv.

Men jag orkar inte mer!
Klart jag orkar.
Men jag måste få ladda om.
Hitta tillbaka till mig själv.

Så snälla låt mig få göra de.
Sen kommer jag tillbaka.
Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: pelle

de hoppas jag me min älskling puss din pelle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback