4 Januari 2008

Ja, det här med att vara sjuk är inte min grejj.
Även fast det bara är värsta tänkbara förkylning/influensa jag införskaffat.
Att ha ont i hela kroppen, inte kunna svälja, smattrar i öronen, hör ingenting, yr i huvudet, huvudvärk etc.
Känns som man går runt och är förkylningsdeperimerad, allt känns liksom hopplöst.
Upp & ner med känslorna.

Förövrigt mår jag bra.
En vecka med mamma, pappa, Eddie & Jimmy gjorde gott.
Att få bli lite ompysslad sådär som bara mamma & pappa kan.
Och det va nog skönt för Isak o få leka konstant oxå.

Blir en lugn helg.
Svinkallt ute, men jag & Isak va ute på gick i 30-40min o sen gungade vi lite trots allt.
Ska försöka komma ut mera än bara till affären.
Och såfort jag är helt frisk ska jag ta nya tag med gymmet.
HOPPAS jag kommer hålla motivationen uppe.
Pelle har förresten börjat med sina "Sluta Röka Piller" nu.
Hoppashoppashoppas han klarar det.
Jag har dragit ner till 3-4 per dag.
De tycker jag iaf är skitbra.
Finns en kur av dom där tabletterna till mej oxå, men jag e så jävla feg så jag VÅGAR inte käka dom.
Jag SKA klara det ändå.

Well, Pelle diskar, Isak sover, jag sitter här.
Ska ta 2 alvedon & sen entra soffan.
Ha en trevlig fredagskväll mina damer & herrar så återkommer jag med nytt samtalsämne.



Kommentarer
Postat av: Sandra

De fixar du! Gör som jag..ät INGET och drick ingen läsk eller något efter 19,00! Drick vatten om du blir hungrig. Oprah gör så..*oprahälskare* haha! Ne men de funkar faktiskt..sedan får du ha EN dag där du får äta hur mycket du vill o vad du vill. Jag tränar inte..jag motionsgår med vovven. Mer orkar jag..haha

Själv mår jag bajs för stunden! Bloggen förklara allt! Nej nu ska jag nanna lita! Ha de så bra så länge! kram kram!

Postat av: Sandra

De vill jag så gärna:D När fyller du år?:D

2008-01-05 @ 12:21:59
URL: http://hylen.blogg.se
Postat av: Soya

Nej inget paket ännu, men det tar ju några dagar extra med eftersändningen.
Kram

2008-01-06 @ 14:00:50
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: anna

gym ja, skulle me behöva träna. saknar motivation till att göra det själv dock.

2008-01-08 @ 10:48:54
URL: http://dieanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback