21 Januari 2008

God morgon.
Vaknade kl.08 av en liten Isak som satt i sin säng,
tuggade på kanten & ropade; "maaamma maaamma"
Lite sött, men kanske inte just DÅ.
Jag ville sova, massa, mycket, NU.
Shit tvärslockade på soffan vid 21 igår.
Pelle väckte mig typ 1h senare o jag vägrade gå in i sängen.
Men tillslut hade jag iaf gått in o lagt mej.

Lördagen spenderade jag ute i Åkermyntan.
Jisses så jävla skoj jag hade.
Hos Jessica, en nyfunnen vän, underbar tjej.
Massa kul folk, gamla minnen, nytt folk, musik och HÅRKLIPPNING!
Ja, Jessica är frisör. Hon klippte mej, på fyllan!
Men de blev bra. Haha.

Nu ska jag äta upp min gröt, dricka upp mitt kaffe & sen ta en cigg!

JUST DE, vågen står på -6,9kg nu :-D

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till vikt nedgången gums! Du verkar vara lite lite gladare idag iaf skönt att höra! Kramisar!

Postat av: martina

:) dig brukar ja kika in på också:) ja borde själv bli bättre på att komentera. blir så nyfiken för d e runt 50-80st som ja itne vet vilka dom är.

e hemma nu vart hemskickad för har feber å mår dåligt men stefife e på dagis för ja måste få vila å hon kopmemr få tråkigt med mig när ja itne orkar något.

såg att du gått ner i vikt, så duktigt!! hehe ja börja lite sakta för kanske 2 veckor sen å har gått ner 1 kg men ja äter fortfarande godis någon gång i veckan bara att ja inte proppar i mig varje dag som innan.

2008-01-21 @ 12:55:51
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Soya

Grattis till kilominskningen. Får man se foto på håret då? :) kram

2008-01-22 @ 00:07:08
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Jessica

Du är en uuunderbar tjej

2008-01-24 @ 13:49:10
URL: http://jessicajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback