18 Januari 2008

Jag har gjort samma misstag TVÅ DAR I RAD.
Eftersom jag lagt om min kost sen ett tag tillbaka, 
dvs. nyttigare, mindre portioner, oftare, så har ant. magsäcken krymp.
= Jag kan inte äta lika mkt/stora portioner som tidigare.
Utan jag får tväront i magen en kvart efter typ.
Framförallt om det är ngt lite mer "onyttigt" jag äter.
Men ändå GÖR JAG DET?
Fan, nog för att de är gott, men att ha ont i magen resten av dan,
och inte kunna äta nått mer, är ju värdelöst?
 Igår åt jag 1½ kycklingfilé med broccoli & frästa morötter,
och idag en tortillawrap, och magen tycker inte om det.

Jag avlider lite, och det är endast mitt eget fel.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyvärr är onyttigt sååå gott! Ska äta tacos snart..hur nyttigt är de på en skala? Men fortsätta kämpa gumman! 2 misstag är nada du kommer nå ditt mål:D

Postat av: Rouaa

Onyttig mat är ju svingott, men det går int riktigt att hålla på så... hehe.

anledningen till att du äter som du gör är bara en vane sak. Och oftast så äter man med ögonen tyvärr :(

2008-01-20 @ 01:28:58
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback