26 Februari 2008

Det är ju LITE skillnad på hur man såg ut DÅ, för snart 9mån sen.
Och hur man ser ut nu idag.
Håret har växt som ogräs.
Scarry!

De är så mycket som snurrar i skallen nu igen.
Jag måste sluta analysera sönder hela jävla världen.
Det MÅSTE inte vara fel & finnas nån hake, bara för att de är bra.
INSE FAKTA & VERKLIGHETEN, ANETTE!!

Det har börjat påpekas att folk märker när jag inte mår bra.
Och de är ju både bra och dåligt.
Bra att jag är dålig på att dölja de numera, dåligt att jag inte mår bra.
Jag svär tydligen mycket och markerar med caps. Haha.

Jaja!

Idag har vart en bra dag, trots allt.

Vaknade o kände mej som en solstråle.

Kvittrade som en fågelunge.
Åkte iväg vid 12:45 - SJÄLV!
Ack så undebart med egentid.

Och så har jag pratat massor med Peppe nu ikväll på MSN.
Ojojoj så längesen de va jag lärde känna honom!
På Öland för en sisådär 6-7år sen kom vi fram till.
Han, jag, Linda & BRIS-glas. HAHA shit.
Massa minnen därifrån Öland! :-)
Han är bra Peppe. Alla borde ha en sån som honom!

Här har ni honom, Peppe!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ååh brisglassen !! =)
Det var en underbar tid ! Men jag kan lova dig att jag aldrig mer kommer köra klädpoker haha, fan va vi sög på det !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback