25 Februari 2008

Ja, jag har inte vart så aktiv me bloggen på ett tag nu.
Och folk börjar "klaga" på att jag inte uppdaterar.
Trevligt att folk vill läsa om mej, mitt liv, mina tankar & klagomål.
Så jag kan väl börja med att berätta om torsdagen & helgen.

I torsdags ja.
Jag blev tvärsjuk o kunde inte andas, panikringde läkare o fick komma dit.
(Alltså ingen rättegång för min del, ni som vet va de handlar om)
Fick trevliga diagnoser & provresultat om fel på luftrör, astma, förkylningsastma o annat helvete.
Fick dyr "mirakelmedicin" utskriven. (som jag förövrigt tycker inte ger nått resultat)
Visdomständerna gav mej helvete i hela ansiktet, SMÄRTA!!!
Så jag tog fram kniven o utövade kirurgiska ingrepp på mej själv,
pumpade kroppen full me starka smärtstillande & alvedon, och det gjorde underverk.
INGEN SMÄRTA och tänderna slutade göra ont. Wünderbar!

Och mensvärk på de.
Grattis.

Vaknade natten till fredag av att Isak spydde på mej.
Sen bröt helvetet loss.
Han har spytt sen dess & gjort slut på ett paket blöjjor på 3dar för han är så dålig i magen.
Vi har vättat, handtvättat, torkat spyor o bytt kläder/sängkläder konstant.
Kokat nappar & flaskor.
Försökt få honom att äta, köpt allt han kan tänkas tycka om.
Utan resultat.
Alvedon, Ipren, stolpiller, ALLT för att försöka få ner hans höga feber.

Och sådär har de hållt på.
Pelle är/blev oxå sjuk.
Stackars oss.

Lägenheten förfaller.
Disken blir iaf. diskad, och maten (de lilla vi orkat peta i oss) blir lagad.
Men resten ser för fan ut som 3:e världskriget.
Och jag oxå för den delen.
Har iaf orkat duscha TVÅ gånger. Känner mej lite äcklig.

Sådär har de hållt på HELA helgen.
Jag är helt färdig.
Både fysiskt och psykiskt.

Vi ska till läkarn nu kl.11 o hoppas dom kan säga ngt om Isak.
Blir väl prover o skit igen! :-(

Har nu under helgen dessutom engagerat huvudet i 2 av mina vänner,
som oxå har de en aning tufft med diverse tankar och beslut.
Martina med sin flytt, jobb, tankar och känslor.
Och Tommy med sina bekymmer & känslor.
Tycker inte om när dom JAG tycker om allra mest inte mår bra & har de jobbigt.
Ni vet vad jag tycker & tänker, och jag uppskattar er ärlighet lika mkt. som jag hoppas ni uppskattar min.

Tack o hej så länge.

-----

TACK till er som står ut.
Till er som orkar med mej när jag inte mår bra.
Linus, Peter.A, Martina, Emma mfl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback