Torsdag 081204

Fick äntligen tag på min barnmorska & min läkare.
Har ju fått kraftiga komplikationer av min p-spruta, tyvärr.
Det händer 1 på 10.000 ungefär så jag va väl "The lucky one"
Fick tid imorgon 09.10 och då va de viktigt med nya prover.
Mitt blodvärde är inte på topp, jag är konstant trött och har fruktansvärt ont.
Men skönt iaf att man tas på allvar och att saker o ting går fort.

Insåg oxå att när jag skulle skriva rubriken så är det redan torsdag.
Fan, dagarna flyger förbi.

Vaktmästarn har vart här nu o fixat me kylen.
Och han kom även med en ny fönsterbräda till köket.
För han påstår att fönsterbräda i köket inte är standard.
Och att "alla andra" har införskaffat egna fönsterbrädor.
De trodde jag inte ett dugg på, så Pelle fick övertala honom.
Och de gick kalasbra. Så nu har vi lampa i köksfönstret & allt är frid o fröjd.

Ska in o möta Jessica om en stund.
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Soya

Har inte upplevt det problemet hos vänners som har soffan, men hur som helst så är det värt det för snygg och snkön soffa :)

Postat av: Anonym

Tänk på att p-sprutan kan va problemet med att du inte är sugen på sex, Så va det för mig.

2008-12-04 @ 21:01:47
Postat av: Soya

En ny utmaning till dig i min blogg!

KRAM

2008-12-05 @ 11:32:48
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback