Tisdag 081202 [DECEMBER redan? Fattar ni? December?!]

Helt sanslöst va året har gått fort, och de har hänt massa bra vs. dåliga saker.
Swiiiiiiiiiiisch... poff!! BAM! så kom verkligheten ikapp & helt plötsligt infann sig julstressen!
Julmat, julklappar, stress, julplanering till dagis, vart ska alla fira jul, pelle jobbar julafton, tomte? vem? gran?
Shit, jag har lite o göra! Iofs svårt me de som kostar pengar med tanke på att CSN fortfarande inte betalt ut mina pengar.
Jag precis som alla andra har räkningar att betala, men de tror nog inte dom.
Glad är jag iaf över beskedet att jag får nästan 14.000 av CSN, jag hade räknat me hälften ungefär.
Weeeell..

Vi körde på en "Bara-Isak-Dag-Göra-Massa-Skojj-För-Honom" i söndags pga de härliga vädret.
Och det va uppskattat.. Skratt och tjut på högsta nivå!
Busa, leka och hoppa runt bland alla barnen.
Tog me han en sväng till Nacka Forum, dom har nått lekställe där me en stor matta som byter mönster från allt mellan blommor, ballonger, grodor, stigar me getingar, ja allt. Och som "rör" sig efter barnens fötter.
Och skummgummi "dinosaurier-lookalikes" som oxå va uppskatade.
En sväng in på BR och Isak va i paradiset. Det är kul att se hur de glittrar i ögonen på honom när han säger;
"Mamma, Isak gå själv.. snälla.."
Och han får hoppa ur vagnen, svänga me armarna o knalla runt själv.
De syns hur stolt han är över att vara "Stora killen" som han säger.

Här är några pic's från i söndags.





Isak byggde oxå en fin lastbil i "diskmaskinshålet" i köket.
Tänk va ett par kartongbitar, en plasthammare, ett barn & livlig fantasi kan hitta på.
Och pappa skulle ju självklart oxå åka lastbilen.




Han är ju sånt jäkla charmtroll, man smälter direkt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Så söt han har blivit så stor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback