Fredag 081205 [update]

Har varit hos läkarn och gyn idag.
Beskeden va som väntat - Inte bra.
Fick en utskällning för jag är så envis och inte kommit in tidigare.
Har en kraftig infektion i livmodern, och mitt blodvärde låg på 98.
Och smärtan kan/vill hon inte göra nått åt nu, utan vänta på att medicinerna ska verka.
Fruktansvärt ont, konstant, o för er som fött barn kan jag jämföra de med kraftiga, ihållande förvärkar.
Hela livmodern drar ihop sig och de gör så jävla ont.
Iaf så har ant. min trötthet o huvudvärk i så många veckor med blodvärdet att göra.
Och jag tål helt enkelt inte p-sprutan.
Så nu ska jag käka massa tabletter & antibiotika i först 3 dar och sen 10 dar.
Hjälper de inte efter 3 dar blir de direkt in till gynakuten. Suck pust och stön.

Småland idag.
Ska bli skönt.
Stressigt, men skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback