Livet..

Ja, livet går alltid upp & ner.
Men just nu känns de verkligen som jag trillat rakt ner i en svacka.
Brukar vara så när jag väl mår som bäst, kommer de alltid nån skit som trycker ner mej i botten igen.
Denna gången kan jag dock inte sätta fingret på vad det är.
Förutom på tok förlite sömn, dåligt självförtroende, oro över kommande ekonomi, framtiden etc.
Så eg. finns de massor med faktorer som spelar in, men ändå kan jag inte sätta fingret på det.

Jag är skitirriterad, arg & ledsen på allt.
Riktigt jävla trött på att vara mamma, sambo, MEJ.

Misstolka mej inte, jag älskar Isak & Pelle över allt annat,
men jag får liksom inte allt o gå ihop just nu.

Känner mej jävligt inkompetent för tillfället..
Kan ingenting längre.
Har inget motivation till nånting heller.
O så de där jävla gymkortet.
FAN. De ligger bara o bränner i plånboken.
Får ju fan aldrig häcken ur vagnen o ta mig dit.
O de ger mej MER dåligt samvete & tycker att jag är totalt värdelös som släpper efter för minsta lilla motgång.

Det ÄR inte Jag, Anette, hon som alltid klarar saker o ting.
Som klarar motgångar & alltid hittar lösningar.

Fan, jag har helt enkelt tappat mej själv....

Kommentarer
Postat av: Terese

Du klarar det älskling!
Det tar tid bara, jag vet.

2007-11-15 @ 12:20:25
Postat av: liz

Det är nog vinterdepressionen som har kommit . Du ska tjejen det kommer se ljusare ut snart du har en både kärlek ifrån din sambo och din son och också av dina vänner. Bara kämpa på för de kommer att bli bättre

2007-11-15 @ 12:22:08
Postat av: Sara

Usch ja, vet precis hur de är, den känslan kommer och går.
Se till att du får lite tid för dig själv, gå ut med vänner en kväll o bara få komma bort o tänka på något annat. Hoppas du mår bättre!

Postat av: Soya

Den riktiga Anette finns där under alla krav. Du får inte glömma dig själv i dina roller som sambo och mamma. Jag tänker som alltid på dig och tycker så mycket om dig. Massa kramar!

2007-11-15 @ 19:10:53
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback