varför

sitter här me tårar överallt.
visste att de skulle bli nått sånt här.
har känt på mej de i flera dagar.
är jag så jävla värdelös som du säger?
gör jag verkligen ingenting? betyder jag så lite för dig,
att du MÅSTE göra mej ledsen gång på gång?
o när du dessutom VET att du gör de.
allt som för en gångs skull va planerat,
bara skiter du i?
"ska bara va borta en liten stund, ring mej så jag inte fastnar där"
- du svarar ju för helvete inte ens när jag ringer.
det var dessutom 6 timmar sen.
jättekul att du får komma iväg. absolut.
men lova ALDRIG saker du ändå skiter i o hålla.
middan står orörd på bordet.
alla ljusen håller på o slocknar.
har plockat undan allt gott vi skulle ha till melodifestivalen,
SOM DU SÅ GÄRNA VILLE SE!
har frågat dig så många gånger vad jag gör för fel.
"du räcker liksom inte till..."
de svaret svetsade du fast jävligt bra.
har frågat dig så många gånger om jag är så värdelös som du säger.
"förlåt, jag älskar dig, jag va ju full.."
fulla människor & barn är väl dom man brukar säga alltid talar sanning?
Pelle; När du är bra, då är du JÄVLIGT bra.
Men när du är dålig, då är du sämre än sämst.

jag orkar inte hur mkt som helst.
och jag VET att jag inte är felfri, gör oxå fel.
men bara för de kan jag inte acceptera vad som helst.
jag ÄR inte värdelös, och gör jag fel (framför allt om jag inte gör de med avsikt)
vill jag att folk talar om de.

känner mej faktiskt jävligt ensam.
blir alltid de där extra hjulet.
den som står bredvid, liksom glöms bort.
90% av vänskapskretsen försvann när jag blev gravid & tydligen "tråkig".
eller så va de så att de inte va vänner den kretsen bestod av utan bara festfolk.
såna som umgås me en när de ska festas.

o hur fan ska de bli när jag fått barn?
blir de ÄNNU värre då?
hur i helvete ska jag isf palla de?
pelle dricker sina öl varje helg och får på så sätt "sin helg" som han jobbar sig fram till varje vecka.
jag har samma jävla procedur & rutin hela veckan. 
varje fredag. varje lördag. varje söndag.
jag KLAGAR inte på så vis, det blir till vad man gör det.
om man inte, som i de här fallet, har folk som fuckar upp de för en.

jag ORKAR INTE att allt, allt, ALLT ska vara så enkelriktat.
jag ska, jag ska, jag måste, jag borde.
varför gör inget saker för MEJ?
kan inte folk bjuda till nån gång utan att ha en baktanke.
utan att tjäna nått på de.

blir så fruktansvärt ledsen.

Kommentarer
Postat av: Rouaa

Så sjukt jävla tråkigt att du ska ha det så...
Vet inte riktigt vad jag ska säga.

Postat av: Sara

Jag finns ALLLTID här!

2007-03-11 @ 00:44:47
URL: http://www.abstinence.blogg.se
Postat av: angelica

Gumman. Jag lovar att hälsa på dig inom en snar framtid! Lite shopping och god mat? Puss

2007-03-11 @ 12:13:37
URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: trixiie_

hejhej känner ingen de där me att många vänner försvann när man blev gravid och tråkig(känner så jag med) men som du skrev så var det väl mest festar kompisar , inga riktiga lixom... och nu när man är så sårbar så känns de så mycket mer!!
Hoppas det blir bättre sen!!! Kram på dig

2007-03-14 @ 09:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback