Ny tid, ny strid.

Yes, nu ska dom där ökända gravidkilona bort PÅ RIKTIGT!
Började i fredags, bort med allt socker & salt, hej & välkommen grönsaker, fisk & fågel.
Bryter dock mot min nya livsstil idag med hemmagjord grönsak & kycklingpaj + lite efterrätt.
Har bytt ut vanlig pasta mot fullkorspasta, potatis & ris mot couscous & bulgur.
Kylen är mer färgrann än nånsin pga. grönsaker av alla möjliga slag.
De är faktiskt riktigt gott.
Har bytt ut frukosten mot havregrynsgröt & mjölk + färska hallon, en kopp kaffe och frukt.
Och jag mår så jäkla bra! :-)
Detta är  ju bara början..

Isak blir 8v på tisdag. Tiden bara rusar iväg.

image80

Pelle på Isaks namngivning i Blekinge.


Min älskade Mamma & Isak.
image82

Min lilla lillebror med Isak :-)

Kommentarer
Postat av: Soya

Fasiken vad dina ögon kan ändra färg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback