9 December

Ååååh dessa bråk. Blir galen.
VARFÖR vill du inte förstå att det jag säger är för att FÖREBYGGA EV. BRÅK & MISSFÖRSTÅND?
Och det jag säger är MINA åsikter, MIN uppfattning, MIN synvinkel.
Inget som säger att det är rätt eller fel, men det är så JAG upplever saker.
Du svarar bara att du tycker det är påhopp, att jag skriker FAST jag inte gör det,
att du ska motbevisa det denna gången.
Men ALLA ANDRA GÅNGER DÅ?
Har hört samma jävla sak så många gånger under ett års tid.
Förstår du inte att man tappar förtroende?

Summan av de hela va att jag frågade dig om du FÖRSTOD varför jag reagerade!
VARFÖR jag upplever det som jag gör.

Du säger att du inte förstår, men hela ditt kroppsspråk visade på att du förstår, men att du skiter i det.
Jag blir så ledsen, jag vill ju bara väl.


Nåväl, svärmor kommer vid 11.30 imorn (läs; idag 9/12)
Handla julklappar & leta tuffa kläder till Isak på EXIT.
Sen IKEA.

OM jag orkar, för Isak sover inte än.
Han  vaknade vid 23 igen och ville äta.

Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner samma sak att en del gånger menar man inte saker och ting riktigt eller har jag fel?
Så har jag det med en kompis, för en annan kompis sa det till henne vad jag hade sagt och jag är vansinig!!! Vill aldrig mer vara vänner med dom!

2007-12-11 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback